محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 101
  • بازدید کل : 66514

دانلود نمونه سوالات کارشناس رسمی دادگستری رشته حسابداری از سال 1375 الی 1395


دانلود نمونه سوالات کارشناس رسمی دادگستری رشته حسابداری از سال 1375 الی 1395

دانلود نمونه سوالات کارشناسی رسمی دادگستری از سال 1375 الی 1395 رشته حسابداری و حسابرسی

با مطالعه کامل این مجموعه قبولی خود را در آزمون کارشناس رسمی دادگستری تضمین نمائید .

آزمون کارشناس رسمی دادگستری رشته حسابداری و حسابرسی


برای شرکت در آزمون کارشناس رسمی دادگستری باید در رشته مورد تقاضا، تخصص و تحصیلات داشته باشید. یکی از رشته هایی که تقریبا در اکثر سالها در آزمون کارشناس رسمی دادگستری مورد نیاز بوده است، رشته حسابداری و حسابرسی می باشد.

فارغ التحصیلان چه رشته هایی می توانند در آزمون کارشناس رسمی دادگستری حسابداری و حسابرسی شرکت کنند؟
فارغ التحصیلان رشته های مرتبط به این حوزه از جمله حسابداری، مدیریت مالی و مدیریت بازرگانی مجاز به شرکت در آزمون کارشناس رسمی دادگستری حسابداری و حسابرسی هستند.

آزمون کارشناس رسمی دادگستری توسط چه مراکزی برگزار می شود؟
طبق قوانین موجود آزمون کارشناس رسمی دادگستری توسط دو مرکز کانون کارشناسان رسمی دادگستری و مرکز امور مشاوران و کارشناسان رسمی قوه قضائیه برگزار می شود.

آزمون کارشناس رسمی دادگستری حسابداری و حسابرسی در چه سال هایی برگزار شده است؟
آزمون کارشناس رسمی در رشته حسابداری و حسابرسی در سال های81، 83، 84، 85، 86، 87، 88، 90 و 93 توسط مرکز امور مشاوران قوه قضائیه برگزار شده است که برای دریافت این سوالات به همراه پاسخنامه ( به جز 93) می توانید از لینک زیر استفاده کنید. توجه داشته باشید که کلید سوالات توسط خود این مرکز ارائه شده است :

دانلود سوالات آزمون کارشناس رسمی دادگستری حسابداری و حسابرسی به همراه پاسخنامه


همچنین آزمون های کارشناس رسمی دادگستری حسابداری و حسابرسی که توسط کانون کارشناسان رسمی دادگستری تا کنون برگزار شده در سال های 71، 75، 76، 77، 78، 79، 81، 82، 84، 86، 88 و 90 بوده است. برای دریافت این سوالات می توانید از لینک زیر استفاده کنید :

دانلود سوالات آزمون کارشناس رسمی دادگستری حسابداری و حسابرسی (بدون پاسخنامه)


آزمون کارشناس رسمی دادگستری حسابداری و حسابرسی به صورت تشریحی است یا تستی؟
در سال های اولیه که آزمون کارشناس رسمی دادگستری برگزار می شده، معمولا بیشتر آزمون ها به صورت تشریحی و گاهی به صورت تستی و تشریحی بوده است. ولی در سال های اخیر اکثر سوالات آزمون کارشناس رسمی دادگستری از جمله در رشته حسابداری و حسابرسی به صورت تستی بوده است.

بهترین منابع برای آمادگی آزمون کارشناس رسمی دادگستری چیست ؟
به دلیل آنکه معمولا منابع مشخصی برای آزمون کارشناس رسمی دادگستری ارائه نمی شود، یکی از بهترین راه ها برای کسب آمادگی لازم برای آزمون کارشناس رسمی، استفاده از سوالات سال های قبل این آزمون می باشد. ما سعی کرده ایم تا مجموعه کامل سوالات کارشناس رسمی دادگستری حسابداری و حسابرسی را در اختیار شما قرار دهیم.



مبلغ واقعی 71,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 63,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1478

برچسب های مهم

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt این بسته شامل: 1- خلاصه کامل کتاب 84 صفحه به صورت pdf 2- هدیه ویژه: فصل اول و دوم و سوم به صورت پاورپاینت فصل اول: روانشناسی رشد کوذک 55 صفحهفصل دوم: مبانی ریستی و محیطی 66 صفحهفص سوم: رشد پیش از تولد،تولد،و نوزاد، ... ...

بسته 30 کتاب صوتی از پرفروش ترین کتاب های حوزه موفقیت و روانشناسی

بسته 30 کتاب صوتی از پرفروش ترین کتاب های حوزه موفقیت و روانشناسی

مجموعه ای بی نظیر از 30 کتاب صوتی در حوزه موفقیت ، قانون جذب و کسب و کار با تخفیف ویژه 70 درصدی    چرا کتاب صوتی بشنویم؟ هر زمان یا مکان می توانید به جای تمرکز کامل برای مطالعه کتاب های نوشتاری، به کتاب های صوتی گوش دهید و همزمان با انجام کارهایتان دانش و اطلاعات خود را ... ...

دانلود کتاب صوتی سبز : هنر متقاعد کردن دیگران و رسیدن به خواسته‌ها اثر جفری گیتومر

دانلود کتاب صوتی سبز : هنر متقاعد کردن دیگران و رسیدن به خواسته‌ها اثر جفری گیتومر

کتاب صوتی کتاب سبز: هنر متقاعد کردن دیگران و رسیدن به خواسته‌ها اثر جفری گیتومر، راه‌های بهتر ارتباط برقرار کردن با دیگران، فن بیان، اصول سخنرانی و هنر گویندگی را به شما یاد می‌دهد. هر فردی با شنیدن کتاب صوتی کتاب سبز (green book of getting your way)، قدرت نهفته در هنر ... ...

سورس برنامه ممبرگیر و بازدیدگیر تلگرام

سورس برنامه ممبرگیر و بازدیدگیر تلگرام   اگر واقعا دربرنامه نویسی دنبال درآمد هستید هم اکنون شانس به سراغتان آمده است. این روزها همه دررابطه با تلگرام غیر رسمی و عضوگیر تلگرام صحبت میکنن و ازش کسب درآمد بالایی دارند شما هم از این درآمد غافل نباشید. موارد داخل پکیج ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما