محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 101
  • بازدید کل : 66513

آموزش گام به گام تمام اصول و قواعد کسب درآمد میلیونی از تلگرام


آموزش گام به گام تمام اصول و قواعد کسب درآمد میلیونی از تلگرام

کتابی که پیش روی شماست به جرأت میتوان گفت با اختلاف بسیار زیادی کاملترین و جامع ترین کتاب در زمینه کسب درآمد میلیونی از تلگرام می باشد که میتوان آنرا یک الگو برای نویسندگان دیگر دانست و شما از مطالعه دقیق و سطر به سطر آن لذت خواهید برد





ما تمام معادلات تلگرام را با انتشار این کتاب به هم ریختیم...



« آموزش گام به گام تمام اصول و قواعد کسب درآمد میلیونی از تلگرام »



این محصول ارزشمند حاصل ماه ها تلاش و زحمت بی دریغ همکارانمان شامل بیش از ۱۵۰ صفحه آموزش ریز به ریز و گام به گام و صفر تا صد بیش از ۲۴ ترفند و تکنیک هاییست که هر یک از آنها می تواند شما را در مدت زمان خیلی کوتاه به اولین درآمد میلیونیتان از تلگرام برساند.



* یک دایرة المعارف جامع و کامل شامل تمام اصول و قواعد کسب درآمد میلیونی از تلگرام را در اختیارتان قرار خواهیم داد تا زندگیتان را متحول کنیم.



ـ آموزش ریز به ریز بیش از ۲۴ روش فوق العاده کسب درآمد میلیونی از پیام رسان تلگرام که قطعا و بصورت صد در صد تضمینی می تواند شما را به درآمد فوق العاده ای برساند.





ـ آموزش ۴ ترفند درآمد زایی میلیونی از تلگرام بدون داشتن کانال و یا گروه و از همان روز اولی که این بسته را دریافت می کنید به همراه آوردن نمونه درآمد زایی های میلیونی از این ۴ ترفند که محصول را به محصولی بی نظیر و فوق ارزشمند تبدیل می کند .





ـ آموزش کامل درآمد زایی از تلگرام بدون داشتن کانال و یا گروه که برای اولین بار در ایران ارائه شده است.





ـ آموزش کامل ساخت و اداره کانال و گروه و ۲۳ ترفند افزایش اعضای کانال که در هیچ دوره آموزشی ای نخواهید آموخت.



ـ آموزش صفر تا صد ساخت استیکر و ربات در تلگرام.



ـ آموزش بیش از ۵۵ نکته حیاتی و مهم برای کسب درآمد میلیونی از پیام رسان تلگرام که هیچکس چنین نکات طلایی ای را در اختیارتان قرار نخواهد داد.



ـ آموزش تمام اصول و قواعد تبلیغ گذاری و تبلیغات که در هیچ کلاس درسی نخواهید آموخت..!!!



ـ آموزش ترفندهای کاربردی پیام رسان تلگرام که قطعا تک تک آنها شما را شگفت زده خواهند کرد



ـ آموزش درآمد زایی از تلگرام حتی بدون داشتن گوشی اندروید...!!!!!





مطمین باشید هیچ نکته ای را از قلم نینداخته ایم...



*** کتابی که پیش روی شماست به جرأت میتوان گفت با اختلاف بسیار زیادی کاملترین و جامع ترین کتاب در زمینه کسب درآمد میلیونی از تلگرام می باشد که میتوان آنرا یک الگو برای نویسندگان دیگر دانست و شما از مطالعه دقیق و سطر به سطر آن لذت خواهید برد و می توانید پس از اتمام مطالعه دقیق آن کسب و کار میلیونی خود را در کمترین زمان ممکن با تلگرام آغاز نمایید.در این کتاب هیچ کم فروشی ای نشده و هیچ مطلبی را برای خودمان نگه نداشته ایم و هر آنچه از تلگرام و کسب درآمد از آن می دانستیم در طلب اخلاص در اختیارتان قرار داده ایم چون شما را لایق بهترین ها می دانیم.



*** در تمام اوقات تألیف کتاب تمام آرزو و امیدمان این بود که بتوانیم گره ای از مشکلات اقتصادیتان باز کنیم و هدفمان این بود که بتوانیم گوشه ای از گرفتاری های مالی هموطنانمان را سر و سامان دهیم.



با این کتاب بی نظیر و ارزشمند می توانید هر چقدر زمان برای استفاده از پیام رسان تلگرام می گذارید «چه یک ربع در روز چه یک ساعت و چه ۴ ساعت در روز » با همان زمان کسب و کار میلیونی خود را از دنیای میلیونی تلگرام آغاز کنید.ما همه چیز را به شما آموزش خواهیم داد.





قیمت این کتاب ارزشمند قطعا بیشتر از این ها خواهد بود ولی چون آرزویی جز موفقیت رو نداشتیم حداقل قیمت ممکن را برای کتاب در نظر گرفته ایم

موفق باشید


مبلغ قابل پرداخت 35,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 2040

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt این بسته شامل: 1- خلاصه کامل کتاب 84 صفحه به صورت pdf 2- هدیه ویژه: فصل اول و دوم و سوم به صورت پاورپاینت فصل اول: روانشناسی رشد کوذک 55 صفحهفصل دوم: مبانی ریستی و محیطی 66 صفحهفص سوم: رشد پیش از تولد،تولد،و نوزاد، ... ...

بسته 30 کتاب صوتی از پرفروش ترین کتاب های حوزه موفقیت و روانشناسی

بسته 30 کتاب صوتی از پرفروش ترین کتاب های حوزه موفقیت و روانشناسی

مجموعه ای بی نظیر از 30 کتاب صوتی در حوزه موفقیت ، قانون جذب و کسب و کار با تخفیف ویژه 70 درصدی    چرا کتاب صوتی بشنویم؟ هر زمان یا مکان می توانید به جای تمرکز کامل برای مطالعه کتاب های نوشتاری، به کتاب های صوتی گوش دهید و همزمان با انجام کارهایتان دانش و اطلاعات خود را ... ...

دانلود کتاب صوتی سبز : هنر متقاعد کردن دیگران و رسیدن به خواسته‌ها اثر جفری گیتومر

دانلود کتاب صوتی سبز : هنر متقاعد کردن دیگران و رسیدن به خواسته‌ها اثر جفری گیتومر

کتاب صوتی کتاب سبز: هنر متقاعد کردن دیگران و رسیدن به خواسته‌ها اثر جفری گیتومر، راه‌های بهتر ارتباط برقرار کردن با دیگران، فن بیان، اصول سخنرانی و هنر گویندگی را به شما یاد می‌دهد. هر فردی با شنیدن کتاب صوتی کتاب سبز (green book of getting your way)، قدرت نهفته در هنر ... ...

سورس برنامه ممبرگیر و بازدیدگیر تلگرام

سورس برنامه ممبرگیر و بازدیدگیر تلگرام   اگر واقعا دربرنامه نویسی دنبال درآمد هستید هم اکنون شانس به سراغتان آمده است. این روزها همه دررابطه با تلگرام غیر رسمی و عضوگیر تلگرام صحبت میکنن و ازش کسب درآمد بالایی دارند شما هم از این درآمد غافل نباشید. موارد داخل پکیج ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما